بهترین آموزش اینستاگرام 2023-02-24

آموزش اینستاگرام به صورت تصویری از مبتدی تا حرفه ای + نکات کاربردی رایا پروژه

با قابلیت‌های پیام‌رسانی اینستاگرام، می‌توانید روی پلتفرم‌های iOS و اندروید چت‌هایی ویدیویی با حضور حداکثر شش فالوئر یا دوست فیسبوکی داشته باشید. در ادامه آموزش اینستاگرام به شما می‌گوییم چطور قادر به برقراری چت ویدیویی با دوستان و فالوئرها خواهید بود. می‌توان بحث کرد که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی حقیقتا منحصر به فرد است. به جای بهره‌گیری از کلمات، این پلتفرم به صورت تقریبا تمام و کمال بر اشتراک‌گذاری تصویر و ویدیو بنا شده است.

در نهایت وقتی همه موارد را تنظیم کردید، روی Share بزنید و پست خود را به‌اشتراک بگذارید. اگر می خواهید به خوبی و با برنامه و به درستی پیج خود را مدیریت کنید و به اصطلاح ادمیت خوب و حرفه ای باشید به آموزش مقاله چطور یک ادمین عالی باشیم مراجعه کنید . برای خاموش کردن وضعیت فعالی شما در اینستاگرام همان چراغ سبز که در گوشه پروفایل شما نمایش داده می شود به ترتیب زیر است. توجه داشته باشید که این قابلیت هنوز به صورت عموم برای تمامی افراد فعال نشده است. 3 – در بخش جستجو که در بالای صفحه تنظیمات پیج شما وجود دارد عبارت گزینه Update Messagingجستجو کنید و سپس آن را فعال کنید.

در وب سایت مهبد نتاج توضیحات زیادی درباره دوره هایش نوشته نشده و سرفصل ها در سایت وجود ندارد. یک نام دلخواه برای هایلایت خود انتخاب کرده و Add را بزنید. گزینه Block This User را از منوی جدیدی که باز می‌شود انتخاب کنید. گزینه Account را در لیستی که باز می‌شوید بزنید.

قیمت این دوره 4 میلیون و 200 هزار تومان است که می توانید با مجموعه نوین تماس بگیرید تا تخفیف اختصاصی به شما داده شود. به ادعای نوین این دوره جامع ترین و حرفه ای ترین دوره آموزشی اینستاگرام است اما طبیعتاً هر دوره ای نقاط ضعف و قدرت خودش را دارد. روی حباب‌های تصویر پروفایل بزنید تا تبی جدید باز شود. لیستی شامل تمام افرادی را مشاهده خواهید کرد که از استوری شما دیدن کرده‌اند و تعداد کامل مخاطبان نیز در گوشه بالا سمت چپ نوشته شده. وقتی کار به پایان رسید، علامت X را در گوشه بالا سمت راست بزنید. اینستاگرام صرفا پلتفرمی برای به اشتراک‌گذاری تصاویر مربوط به مسافرت و سلفی‌هایی که درست قاب‌بندی شده‌اند نیست.

روی یک مرورگر وب به صفحه حذف اکانت اینستاگرام (+) مراجعه کرده و در صورت نیاز وارد اکانت خود شوید. سپس در زیر عبارت Why Are You Disabling Your Account، دلیلی برای غیر فعال‌سازی حساب کاربری خواسته می‌شود. لیستی مشبک حاوی آخرین استوری‌های شما (همراه با تاریخ انتشار آن‌ها) به نمایش درمی‌آید. روی آیکن دایره‌ای شکل زیر یک یا چند استوری بزنید تا استوری‌هایی که باید درون هایلایتی واحد قرار بگیرند انتخاب شوند. هایلایت‌ها لزوما حاوی تنها یک استوری نیستند و می‌توانند میزبان مجموعه‌ای از استوری‌ها باشند. در واقع می‌توانید تا سقف ۱۰۰ تصویر یا ویدیو را به هر هایلایت خود اضافه کنید.

این بخش به کاربران کمک می‌کند تجربه کاربری خود را شخصی‌سازی و بهتر مدیریت کنند. بزرگترین هدف آکادمی دهبان، آموزش اصول و تخصصی دیجیتال مارکتینگ و کسب درآمد از اینترنت به افرادی بود که علاقه‌مند به حضور در این فضای در حال توسعه بودند. بیش از 10 سال است که رسانۀ تجارت نوین در حوزۀ فناوری‌های دیجیتال فعالیت می‌کند. این مجموعه دوره‌های آموزشی متعددی در حوزه‌های مختلف دارد که پکیج اینستاگرامی یکی از کامل‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود. اما افرادی هم بودند که قبل از این اتفاق ها دوره های با کیفیتی را برگزار می کردند که در ادامه به معرفی 11 دوره برتر اینستاگرامی در ایران می پردازیم. می‌توانید یک پروفایل معرکه اینستاگرامی با انبوهی محتوای جذاب داشته باشید.

در روند انتشار پست با استفاده از گزینه Tag people می‌توانید افراد را روی عکس تگ کنید. در استوری هم ابتدا @ را تایپ کرده سپس آیدی فد مورد نظر را بنویسید. اینشات یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها برای آماده کردن و ادیت ویدیو برای استفاده در استوری است. با استفاده از این برنامه می‌توانید ویدیوها را کات کنید و انواع موسیقی را به آن‌ها اضافه کنید. همچنین اجازه می‌دهد کلیپ‌های ساده‌ای هم بسازید.

به یاد داشته باشید نام کاربری در واقع اسمی است که افراد شما را با آن در اینستاگرام مشاهده خواهند کرد. حالا این نام می‌تواند یا اسم واقعی شما باشد و یا اینکه اسمی مستعار برای خودتان انتخاب کنید. نکته مهم این است که ترجیحا اسمی مناسب را که با آن شناخته می‌شوید انتخاب کنید. در این قسمت با امکانات اینستاگرام بصورت حرفه‌ای آشنا می‌شویم. نکاتی که لازم است افراد برای آغاز کسب و کار خود در اینستاگرام بدانند را در این بخش می‌توانید پیدا کنید.

این دوره یکی از محبوب‌ترین دوره های آموزشی بازاریابی در اینستاگرام است. اگر فکر می‌کنید که اینستاگرام فقط برای نمایش عکس‌های سلفی‌ تعطیلات و عکس‌های زیبا از زندگی روزمره شما کاربرد دارد، کاملاً در اشتباه هستید. در واقع اینستاگرام با بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال، به یکی از بهترین پلتفرم‌های بازاریابی در شبکه های اجتماعی برای کسب و کارها تبدیل شده است. با اینکه تأثیر اینستاگرام بر موفقیت کسب و کارها و وجود میلیون‌ها کاربر مشتاق در آن به راحتی قابل تشخیص است. اما نحوه استفاده از این ابزار قدرتمند مبحث جداگانه ای است.

در این روش اگر هکر به گوشی شخص مورد نظر دسترسی داشته باشد می تواند، در اکانت شخص لاگین کند و به اطلاعات دسترسی پیداکند. در این روش هکر با در دست گرفتن گوشی فرد و وارد شدن به اکانت اینستای او می تواند به تمام اطلاعات دسترسی پیدا کند. که این روش برای هکر ها زیاد پیچیده نیست و به راحتی می توانند دسترسی پیدا کنند.

اکثر پست‌های اینستاگرامی که توسط اکانت‌های عمومی منتشر شده‌اند را می‌توانید درون استوری خود بازنشر کنید تا فالوئرها قادر به مشاهده آن‌ها باشند. این تنها راه رسمی برای اشتراک‌گذاری پستی است که توسط دیگران منتشر شده و به خاطر سهولت کار و بازگردانی اعتبار کار به خالق اصلی، شدیدا محبوبیت دارد. آیا واقعا زمانی مشخص از روز وجود دارد که با انتشار پست‌ها در آن برهه بتوانید به لایک‌ها و کامنت‌های بیشتری دست پیدا کنید و پست‌ها نیز بیشتر دیده شوند؟ سر در آوردن از این قضیه می‌تواند اندکی دشوار باشد. پیش از هر چیز، اینستاگرام عمدتا از طریق موبایل‌های هوشمند در دسترس قرار می‌گیرد و کاربران می‌توانند در هر زمان و تقریبا از هر مکان، نگاهی سریع به فید خود انداخته و سپس اپلیکیشن را ببندند.

برای ضبط ویدیوی Reels روی آیکن دوربین در گوشه بالا سمت چپ صفحه هوم اپلیکیشن بزنید و سپس به سراغ گزینه «Reels» در منوی کشویی پایین صفحه بروید. اگر هم می‌خواهید Reel های ساخته شده به دست دیگران را مشاهده کنید، روی آیکن ذره‌بین در پایین صفحه بزنید تا صفحه Explore باز شود. نخستین پستی که می‌بینید (و ابعادی بزرگ‌تر از باقی پست‌ها دارد) یک ویدیوی Reels کاملا اتفاقی است. با کلیک روی آن فید مخصوص Reels باز می‌شود و صرفا با اسکرول کردن به سمت پایین یا بالا، ویدیوهای بیشتری مقابل چشم قرار خواهند گرفت. این مقاله با هدف معرفی لیست بهترین دوره‌های آموزش اینستاگرام نوشته و ارائه شده است. مسئولیت انتخاب و استفاده از هر دوره به عهده کاربران عزیز است.

همچنین دانش و مهارت‌های لازم برای موفقیت در بازار آنلاین را به علاقه‌مندان منتقل کند. برای داشتن حساب کاربری در اینستا، اولین قدم این است که بتوانید برنامه آن را نصب کنید. اگر از کاربران سیستم عامل iOS هستید و یکی از دستگاه‌های اپل را در اختیار دارید می‎‌توانید به این لینک مراجعه کرده و نسبت به نصب برنامه اقدام کنید.

اگر هدف شما یاد گرفتن اینستا در حد یک کاربر عادی است، با مطالعه‌ی این مطلب در کمتر از نیم ساعت می توانید تمامی مفاهیم و اصطلاحات اینستاگرامی را یاد بگیرید. دوره آنلاین اینستاگرام محمد بصیری یکی از بهترین و جامع‌ترین دوره‌ها در زمینه آموزش استفاده مؤثر از این پلتفرم است. این دوره شامل استراتژی‌های جذب فالوئر، تولید محتوا و مدیریت برند شخصی می‌باشد. محمد بصیری با ارائه نکات کاربردی و تجربیات عملی، به شرکت‌کنندگان کمک می‌کند تا به اهداف خود در اینستاگرام دست یابند. همچنین، پشتیبانی و تعامل با شرکت‌کنندگان از ویژگی‌های بارز این دوره است. به‌طور خلاصه در دوره آموزش اینستاگرام مارکتینگ، مهارت کار با اینستاگرام و کسب درآمد را یاد خواهید گرفت.

اگر کسی را در حالت بی‌صدا قرار دهید، او همچنان قادر به مشاهده پست‌ها و استوری‌های شما خواهد بود. نحوه‌ی ضبط ویدیو و ادیت آن، بیان درست و … از محتوای این دوره‌ی تخصصی اینستاگرام است. علی رضافر دانشجوی MBA و مدرس دیجیتال مارکتینگ و اینستاگرام مارکتینگ است. اگر قصد تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر را دارید یا صفحه اینستاگرام مربوط به یک برند یا کسب و کار را راه‌اندازی کرده‌اید، باید بدانید که نیاز به یک بیوی حرفه‌ای دارید که توجه مخاطبان را به صفحه شما جلب کند.

با شرکت در این دوره، شما یاد می‌گیرید که چگونه از طریق اینستاگرام، محصولات و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن به مخاطبان هدف ارائه داده و به درآمد دلخواه خود برسید. ✅ Home در اینستاگرام جزو 5 بخش اصلی اینستاگرام است. اگر اپلیکیشن اینستا را باز کنید با یک علامت خانه در پایین صفحه سمت راست مواجه می‌شوید که بصورت پیشفرض در آن قسمت قرار دارید. در صفحه‌ی Home پست‌ها و استوری‌های افرادی که شما آنها را دنبال می‌کنید نمایش داده می‌شود. نکته جالبی که وجود دارد این است که لایو اینستاگرام شما در ابتدای فید استوری فالوورها به نمایش درمی‌آید.

این اپلیکیشن برای افرادی که به دنبال جذب فالوور یا گسترش کسب‌وکار خود هستند، ابزاری بسیار مناسب به شمار می‌آید. به‌ویژه برای کسانی که در حوزه‌های مختلف به آموزش تولید محتوا یا آموزش دیجیتال مارکتینگ علاقه‌مندند، اینستاگرام فرصت‌های فراوانی را برای تبلیغات و ارتباط مستقیم با مخاطبان فراهم می‌کند. اپلیکیشن اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان است که با امکانات متنوع خود توانسته کاربران زیادی را جذب کند. این پلت‌فرم با فراهم کردن ابزارهای گوناگون، تجربه‌ای جذاب از ارتباط، اشتراک‌گذاری و تجارت دیجیتال ایجاد کرده است. به همین جهت نیز آموزش اینستاگرام از مهم‌ترین گزینه‌ها در دنیای دیجیتال به‌شمار می‌آید. اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری تصویر در دنیای اینترنت به حساب می‌آید.

تبلیغات استوری (Story Ads ) و پست ( Shoppable Posts) در این دسته قرار می‌گیرند. در سال 2018، اینستاگرام یک ویژگی فوق‌العاده به پلتفرم خود اضافه کرد که به مردم این امکان را می‌داد تا بدون ترک برنامه، کالای موردنظر خود را خریداری نمایند. این ویژگی " Shopping Instagram  " نام دارد و یکی از بهترین روش‌های فروش و بازاریابی است که در دوره اینستاگرام مارکتینگ در رابطه با آن به‌طور مفصل صحبت خواهد شد.

اگرچه بی‌شمار اپلیکیشن شخص ثالث داریم که امکان بازنشر پست‌های اینستاگرامی دیگران را مهیا می‌کنند، بسیاری از آن‌ها از استوری‌ها پشتیبانی نکرده‌اند. اما یک راه آسان و سریع برای دور زدن این محدودیت، استفاده از قابلیت فیلم‌برداری و ثبت اسکرین شات درون موبایل هوشمند خودتان است. هم موبایل‌های آیفون و هم دیوایس‌های اندرویدی از یک قابلیت ثبت تصویر از صفحه برخوردار شده‌اند و می‌توانید بدون دانلود هیچ اپلیکیشن اضافه‌ای، از آن‌ها بهره بگیردی. وقتی از نام کاربری یکی از دوستان با خبر هستید، بهترین نتیجه زمانی به دست می‌آید که آن نام کاربری را به صورت دقیق وارد کنید. جستجو برای کاربران با نام کوچک و بزرگ می‌تواند شکلی دشوار به خود بگیرد، زیرا هرکسی نام کامل خود را درون پروفایل اینستاگرام قرار نمی‌دهد. علاوه بر این بسته به اینکه نام مورد نظرتان چقدر محبوب است، ممکن است به انبوهی نتیجه شامل افرادی با نام‌های یکسان برسید.

درست مانند دیگر شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام در نهایت کارکردی را خواهد داشت که شما از آن بخواهید. اکثر مردم ترجیح می‌دهند صرفا به تماشای محتوای دیگران بپردازند و خود فعالیت چندانی نداشته باشند. برخی دیگر، به خصوص صاحبین کسب‌وکار، برندها و اینفلوئنسرها آن را ابزاری حیاتی برای بازاریابی به حساب می‌آورند. پاسخ 3) بله، می‌توان بدون تبلیغات و تنها با تولید محتوای باکیفیت، استفاده از هشتگ‌های مناسب، برگزاری مسابقات، تعامل با فالوورها و همکاری با پیج‌های مرتبط، به‌طور ارگانیک فالوورهای پیج را افزایش داد. البته بایدتوجه کنید این روش به زمان و استمرار بیشتری نیاز دارد.

در این قسمت می توانید حساب هایی که به اینستاگرام شما متصل است را مشاهده کنید  . در این قسمت  می توانید تبلیغات پست واستوری های خود را که به اینستاگرام سپرده اید را مدیریت کنید . برای ساخت گروه ، کافی است علامت “مداد ” را بزنید و افرادی را که می خواهید به گروه خود اضافه کنید را انتخاب کنید .

هنگام تماشای پستی در اینستاگرام که می‌خواهید ذخیره کنید، روی آیکن Bookmark در پایین ویدیو یا تصویر بزنید. اگر فالوئرها تا آن لحظه استوری را دیده باشند، یک یا چند حباب تصویر پروفایل همراه با عبارت Seen-By در آن‌جا درج شده است. زمانی که کسی را به لیست دوست نزدیک خود می‌افزایید، او از این ماجرا باخبر نمی‌شود. می‌توانید در بالا روی Your List بزنید تا قادر به مشاهده تمام افراد حاضر در آن باشید. ناگفته نماند که اینستاگرام از نظر شمار افراد قابل افزودن به لیست Close Friends، محدودیتی به وجود نیاورده است.

هدف اصلی اینبو ارائه بهترین آموزش اینستاگرام از مبتدی برای افرادی بوده است که سعی دارند از قابلیت‌های موجود در این فضا برای توسعه کسب‌وکار خود استفاده کنند. دوره افزایش فروش ایران آکادمی یکی از دوره‌هایی است که مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. یکی از اصلی‌ترین راهکارهای جذب مخاطب در اینستاگرام، نگارش یک بیو جذاب است که با تنها چند کلمه، توجه فالوئر بالقوه شما را به خود جلب می‌کند. در این بخش از مقاله آموزش اینستاگرام به شما خواهیم گفت چطور می‌توانید برای خود بیو بنویسید و سرها را به سمت خود برگردانید. پیش از هر چیز، اطمینان حاصل کنید که به موبایلی سازگار با اپلیکیشن رسمی اینستاگرام دسترسی دارید. پاک کردن پست‌ها تنها زمانی امکان‌پذیر است که درون حساب کاربری خود در اپلیکیشن لاگین کرده باشید و بنابراین امکان پاک کردن آن‌ها از طریق مرورگر وب مهیا نیست.

اگر می خواهید حلقه خود را به جای کاوش در استوری خود به اشتراک بگذارید، روی Stories در بالا ضربه بزنید.روی Next ضربه بزنید، سپس روی Share ضربه بزنید. برای صاحبان کسب‌وکارها و برندها، اینستاگرام ابزاری حیاتی برای بازاریابی و جذب مشتریان جدید است. آن‌ها به عنوان ادمین پیج‌ها باید مهارت‌های لازم برای ساخت پیج حرفه‌ای و استفاده از امکانات اینستاگرام مانند استوری‌ها، ریلز و فروشگاه اینستاگرام را داشته باشند. آموزش تولید محتوا و بازاریابی دیجیتال در اینستاگرام به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا استراتژی‌های مؤثری برای تبلیغات و جذب فالوورهای هدفمند پیاده‌سازی کنند. با استفاده از این قابلیت، می‌توانید کامنت‌ها را بر اساس کلمات کلیدی خاص فیلتر کنید، به‌طوری‌که کامنت‌هایی که حاوی این کلمات هستند به‌طور خودکار از نمایش پست شما حذف می‌شوند.

این برنامه در ابتدا Burbn نام داشت و برای اشتراک گذاری عکس و ویدیو طراحی شده بود. اینستاگرام در آوریل 2012 توسط فیسبوک خریداری شد و پس از آن به سرعت رشد کرد. تا سال 2018 بیش از یک میلیارد کاربر فعال داشت و یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان شد.

کنار هر پست یک علامت قلب وجود دراد که با لمس آن می‌توانید پست مورد نظرتان را لایک کنید. به طور کلی، هر کسی که می‌خواهد حضوری فعال و موثر در فضای مجازی داشته باشد، می‌تواند از دوره آنلاین اینستاگرام بهره ببرد. کسانی که به دنبال یادگیری مهارت‌های جدید در زمینه مدیریت شبکه‌های اجتماعی هستند. اینستاگرام بستری ایده‌آل برای نمایش آثار هنری، موسیقی، و دیگر فعالیت‌های خلاقانه است. اینستاگرام می‌تواند به فریلنسرها در پیدا کردن مشتری و به افراد جویای کار در معرفی مهارت‌ها و تجربیاتشان کمک کند. از فروشگاه‌های آنلاین گرفته تا رستوران‌ها، آرایشگاه‌ها و… اینستاگرام ابزاری قدرتمند برای جذب مشتری، برندسازی و افزایش فروش است.

سایت های کانتنت در سال ۹۸ با تمرکز بر معرفی بهترین دوره‌های آموزشی متولد شد. ما در های کانتنت تلاش می‌کنیم با تولید محتوای کمک کننده برترین دوره‌های آموزشی را بررسی کنیم. مجموعه مهدیه عباسی به صورت تخصصی در حوزه آموزش خلاقیت و تولید محتوا با تمرکز بر استوری اینستاگرام فعالیت می‌کند. خانم عباسی قبل از ورود به فضای اینستاگرام، در حوزه‌ی تدوین و فیلم‌برداری سینما فعالیت می‌کرد؛ اما از سال 98 به سمت مارکتینگ اینستاگرام جذب شد و سال 99 به صورت حرفه‌ای و مستقل وارد اینستاگرام شد. در 3 سال اخیر حدود ۱۲۰۰ دانشجوی موفق از او آموزش دیده‌اند. برخی افراد که به‌دنبال توسعه روابط اجتماعی و حرفه‌ای خود هستند، نیاز به آموزش دارند.

تا زمانی که خودتان به صورت دستی یک هایلایت را از پروفایل پاک نکنید، برای همیشه به نمایش درخواهد بود. ضمنا درست مانند استوری‌ها، می‌توانید ببینید که چه کسی هایلایت‌های شما را تماشا کرده است. برای آنبلاک کردن اکانت به همان صفحه بازگردید و ضمن دنبال کردن مراحل بالا، گزینه Unblock را بزنید. روی یک مرورگر به وب‌سایت اینستاگرام (+) مراجعه و پروفایل شخص مورد نظر را باز کنید. برای آنبلاک کردن اکانت، به پروفایل او بازگشته و از طریق دکمه Menu، به سراغ گزینه Unblock بروید. یک پنجره تایید باز می‌شود که توضیح می‌دهد بعد از بلاک کردن اکانت باید منتظر چه باشید.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب است که به کاربران امکان می‌دهد تصاویر و ویدیوهای خود را به اشتراک بگذارند و با دیگران تعامل داشته باشند. کاربران می‌توانند پیج اینستا (صفحه کاربری) خود را بسازند و محتواهای مختلفی منتشر کنند، از جمله عکس‌ها، ویدیوها، استوری‌ها و ریلز. هدف دوره آموزشی “اینستاباز” استاد مهدیه عباسی، یکی دیگر از بهترین دوره های آموزش اینستاگرام در ایران، آموزش جامع و کامل از صفر تا صد استفاده از اینستاگرام است. شما در این دوره مباحثی مانند ساخت اکانت، جذب فالوور طبیعی، تولید محتوای جذاب (ریلز، استوری، پست) و نحوه طراحی و برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی را آموزش خواهید دید. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی پرطرفدار میباشد که در آن کاربران قادرند عکس و ویدئو های خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. به دلیل پرطرفدار بودن این شبکه اجتماعی عظیم کسب و کارها به فکر راه اندازی پیج بیزینسی و فروشگاه آنلاین افتادند.

در واقع یک پیام متنی از طریق ایمیل یا پیامک به دست‌تان رسیده است. در صفحه ورود به حساب کاربری، روی لینک Forgot Password بزنید. اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید یا روی یک مرورگر وب به وب‌سایت آن سر بزنید. در کنار Why Do You Want to Delete، منوی کشویی را باز کرده و دلیلی برای حذف حساب کاربری انتخاب کنید. در گوشه بالا سمت راست، روی آیکن منو (سه نقطه) بزنید. به سراغ منوی همبرگر (آیکن سه خط افقی) در گوشه بالا سمت راست بروید.

در مقاله «الگوریتم اینستاگرام ۲۰۲۱» می‌توانید با تمام فوت و فن‌های قوانین اینستاگرام آشنا بشوید. Explore یا اکسپلور، صفحه‌ای است که شما به عنوان یک کاربر برای پیدا کردن محتواهای جدید از کسانی که آن‌ها را فالو ندارید از آن استفاده می‌کنید. در این صفحه براساس نوع پیج‌هایی که شما دنبال می‌کنید همیشه محتواهای تصادفی در همان رابطه وجود دارند که ممکن است باعث شوند شما پیج جدیدی را کشف کرده و آن‌ را دنبال کنید. پس برای دیده شدن توسط فالوورها باید به این نکات دقت کنید. یعنی تعامل را با مخاطب‌ها بالا ببرید، زمان مناسبی را برای انتشار پست و استوری انتخاب کنید و غیره.

این دوره با هدف آشنا کردن مبتدیان با محیط اینستاگرام و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای شروع فعالیت در این پلتفرم طراحی شده است. این دوره به شکل کاملاً حرفه‌ای مباحث ابتدایی، محتواسازی، استوری و پست، قوانین، الگوریتم، اکسپلور، ریلز، بلاگری، افزایش بازدید، تکنیک‌های رشد و نکات مربوط به تبلیغات را آموزش داده است. اگر دنبال بهترین دوره های اینستاگرام هستید حتماً متوجه این شده‌اید که از بقال سر کوچه تا مهندس مملکت در حال یاد دادن اینستاگرام هستند. اینستاگرام ابزارهایی برای بلاک یا گزارش کاربرانی که قوانین را نقض می‌کنند، ارائه می‌دهد. این قابلیت‌ها محیط امن‌تری برای کاربران فراهم می‌کند. در ازای تمام استوری‌هایی که منتشر می‌کنید، از یک هشتگ و یک لوکیشن هم بهره ببرید.

خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام